Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Thursday, September 29, 2011

ahli keluarga baru

salam......nk citer la dlm 2 bln ni aku telah mendapat baby2 yg comel......2 girl2 1 boy2......pada bln 8 aritu adik aku telah bersalin baby girl.....x silap aku 10/8/2011(rabu)......sbb masa tu kami br balik dr pasar pagi rabu......sblm g tu mmg dia ada ckp sakit pinggang tp dia msh blh nk berjalan lg.....balik je dr pasar pagi rabu tu dia terus ke toilet......pastu aku dgr tiba2 dia menjerit.....aku igtkan dia jatuh ke.....rupanye dh ada tnda2 nk bersalin.....aku pun cpt2 la call abah aku....kebetulan abah aku ada kat area degong.....dkt la dgn rmh mak aku.......abah aku pun drive la balik ke rmh......yg peliknye adik aku ni relax je......mcm x sakit je.......sempat lg mkn limau......jd mak abah aku la yg anta dia ke hospital......aku plak kena tggu adik aku blk sekolah br g hospital.....jam 2 mcm tu la aku g hospital.....mak aku tggu kat dewan bersalin......aku pun g la sana......mak aku ckp adik aku dh bersalin......baby girl.....wah excited aku nk tgk babynye......tggu pnye tggu smpai kul 5 lbh br adik aku keluar dr dewan bersalin utk ke wad......lama btl......ha ni la baby girlnye.....
ARYANA ARISSA
ha ni nk citer pasal baby ke-2 plak.......iaitu makcik aku......dia bersalin bln 9......tak igt la bp ari bln.....tp kalu ikutkan due date nye blm tiba lg......disbbkan babynye ada masalah terpaksa la bersalin awal.....makcik aku plak tekanan darahnye naik......jd kena la operation.....aku dgr kena operation.....ciannye......makcik aku dh la kurus......mesti sakit.......aku pun tak tau....sbb aku keje......blk keje abah aku ckp makcik aku dh bersalin operation.....terkejut jgk kn......setahu aku dia xdde sakit apa2......smpai hospital mak aku pun citer le......rupa2nye tu la masalahnye.....aku tgk makcik aku baring je......mcm menahan sakit bekas operation tu.......sok nye aku mak aku ckp makcik aku dh ok.....dh blh ke tandas.......alhamdulillah.......ni la dia babynye......
AINA NASUHA
ok yg terakhir ni makcik aku gak......adik abah aku.....yg td adik mak aku.....yg ni bersalin normal.....mcm adik aku gak......makcik aku ni bersalin bln 9 gak.....23/9/2011(jumaat)lps solat jumaat.....kul 1 lbh rasanye.....makcik aku ni pun due datenye blm tiba lg.....tp dia dh sakit2 pinggang kul 630am terus g hospital.....katanye masuk dewan bersalin kul 7:30am.....lamakan tempoh masa tu.....kul 1 lbh baru bersalin....mcm mana la tahan sakitnye tu kan......tu la org kata azab sakit nk bersalin ni mcm nk tercabut nyawa......mcm mana la rasanyekan.....aku ni xde pengalaman lg.....dgr citer org je le.......buat menambah ilmu.....mana tau ada rezeki x perlu la aku nk bertnye dgn mak aku je......hihihihi......tp anak makcik aku yg ni mmg tembam......mata sepet.....mcm ayahnye pun ada......cute sgt......masa aku g tgk babynye tido je.....kacau pun x nk bgn.......xpe2 lain kali g mesti dia bgn......baru blh tgkp gmbr dia ms celik mata......jeng2 ni la baby boy nye......
MOHD ADAM AMSYAR
kalu nk tau ibu2 baby ni kawin dlm jarak sbln dua je.....tu yg dpy baby pun dkt2 je......dh rezeki lps kawin terus pegnen.....seronok sgt dpt baby dlm masa 2 bln berturut-turut......nnti bila dh besar sebaya je diorg ni.....comel2 kan diorg ni.......semoga menjadi anak yg soleh dan solehah.......mmmmmuuuuaaahhhh.......

No comments: