Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Monday, September 26, 2011

gegar ria metro

rindunyeeeeeee....nk berblog.......korg igt tak lg aku akan buat pembedahan injap jantung aku yg rosak nie.....smlm aku ada la g berubat kampung kt lenggong.....nama pengubat tu ahmad harmizi bin amri.....ada msk paper........katanye artis pun ada dtg jmpa dia untuk berubat......jauh jgk la nk smpai kesana.......ada la 2 jam lbh......sib abah aku ada kwn kt cna.....jd dia pun tunjukkan jln nk ke rmh org tu.......smpai sesat larat.....yg ye nye kwwn abah aku tu pun x tau rmhnye......dia tau nama kg org tu tggl je......siap tnye org kg kat situ......kt mana rmh mizi jantung.....smpai sana sib baik x ramai org......tggu pun xde la lama sgt.....smpai giliran aku.....aku pun masuk ada 1 bilik nie.....biliknye pun xde la besar sgt.....mmg khas utk berubat agaknye bilik tu......aku tgk dia jampi air dan jantung lembu yg aku bwk tu.......pastu aku nmpk dia masukkakn ubat pil,daun2 kering,daun sintok dlm beg plastik......dlm hati aku ckp byknye ubat2......blh ke aku mkn nie.....hrp2 blh la....aku ni dh la ssh nk mkn ubat........tmbh lg ubat2 kg ni......yg daun2 tu dia srh aku rebus......pastu minum airnye.....lalu ke aku nk minum.......coba saja la........hrp2 aku akan chat la dgn perubatan kg ni.....jd x perlu la aku nk operation.......
balik dr rmh org tu.....kami sggh gegar ria metro......xde la ramai org sgt.....tp x best la........yela aku smpai pun dh ptg.....artis2 pun dh xde......yg ada pun artis rajalawak je......tu pun yg x popular........dh penat sgt kami terus balik......gmbrnye nnti aku upload k......
apa hey bdk ni peluk aku beria sgt
bergaya dgn topi baru



No comments: