Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Monday, September 5, 2011

aktiviti hari raya...

salam....dh lama x update blog ni....xde citer menarik pun....lagi 1 malas nk buka komputer....arini pun sbb keje....bosan xde keje tu yg update blog ni.....rasanye blm lmbt lagi utk aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kpd pembaca2 blog.....arini nk citer psl aktoviti hari raya....lg 2 ari nk raya hubby_rizal dh cuti....apalagi g la shopping brg2 dia plak.....shopping smpai ke ipoh....yela kt t.intan ni x byk pilihan......aku g ipoh pun dh ptg.....x mau g tghari letih beb g tdhari....mesti dahaga pnye....aku pun plan g ptg....smpai sna jln2 dh nk berbuka.....mula2 tu g gene martino cr bj melayu hubby_rizal.....nk cr wrna coklat....cr kat t.intan xde....sib baik kat ipoh ni ada....kalu xde x tau la nk cr kt mana lg....bila dh ada tu terus cuba dn byr.....pastu g jusco plak....adik aku nk beli seluar.....jln pnye jln....ada 1 kedai bj2 perempuan ni ada offer...70%....apalagi aku pun msk crkan adik aku punye seluar....aku x igt la apa nama kedai tu....berjenama la....dh cr adik aku pnye seluar g cr bj hubby_rizal plak.....jln2 nmpak la kedai padini ni.....ada offer....ramai gila org....offerkan....pilih pnye pilih berkenan 1 t-shirt.....hubby_rizal pun beli.....



dh settle bahagian mereka....nk booking restaurant plak....plannye nk berbuka kat jhonny's tp dh full.....pastu aku ckp dgn hubby_rizal kita berbuka donut big apple je la.....pastu br kita g jhonny's blk.....6:30pm aku dh beli donut dn air.....pastu x lama tu ada org pagging bg tau sdh msk waktu berbuka puasa.....hubby_rizal baca doa buka puasa......dn akhirnye alhamdulillah....lps mkn g jln2 lg....cr baju baby aryana dn adriana.....mula2 tu nk beli utk baby aryana je pastu hubby_rizal ckp nnti yg 1 lg tu cemburu plak sbb x belikan dia baju.....aku pun pilih la baju tuk dia....beli kat reject shop.....



dh letih berjalan terus g jhonny's.....tu pun ramai org lg....kena tggu.....ordr makan dulu pastu tggu turn tuk msk.....kul 8 lbh gak la br dpt msk....sib baik dh msk tu makanan dh siap....terus hidang dn makan.....dh lama sgt x makan kt jhonny's.....tu yg nk gak mkn kat situ.....mmg kawwww....la tomyam dia......pds,msm,manis.....pergggghhhhh.....lps ni x tau bila lg nk mkn kat jhonny's.....ni pic menu yg aku order....tp x semua la......


nasi goreng hot spicy


stembot tomyam....kawwwwww
dh kenyang mkn.....aku pun blk.....wah rasa nk termuntah......mkn byk sgt.....lps mkn biasa ar mata pun mngantuk.....tp aku x berani nk lelapkan mata takut.....hubby_rizal aku ni kalu dh ngantuk matanye pejam celik...pejam celik....takut plak aku.....tu la cerita sblm raya....kita smbg cerita raya plak.....







No comments: