Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Monday, August 2, 2010

TeA tImE.......@ MCD Teluk Intan

boring sungguh kalau ari minggu tak pergi mana2....lepas siap buat kerja umah.....dah makan tgh ari....kul 3.30 aku dn my hubby keluar pergi window shopping.....pastu teringin plak nk makan GCB....yelah kalau dh jalan2 tu perut mesti lapar balik....dh la tempat yg aku pergi window shopping dkt dgn mcd....tp sblm tu pergi amik adik aku kat umah makcik aku.....baru pergi mcd....erm minggu dpn kan dah nk pose....drpd aku teringin time pose baik aku mkn skrg....tak sabar ni nk rasa.....

GCB

burger GCB

uummmmhhh....sedapnya
my hubby plak mkn big mac burger.....

big mac burger
adik2ku mkn kentang goreng dan nugget....dah kenyang katanya....


sudah kenyang......nak balik....

No comments: