Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Sunday, August 29, 2010

persiapan raya...

baju raya aku dah beli....kasut aku pun dh beli...beg tgn pun dh beli...wah..raya thn ni semuanya baru la aku ni...my hubby pun baju melayu dh beli...kasut pun dh beli...oh tggl baju jln je blm beli lg...nnti kita pergi beli ye my hubby....ni baru pakaian je...blm biskut2nye lg...tp aku ni biskut tempah je...malas ls nk buat...tempah pun tak byk...


byk jgk la perhabisnye thn ni...blm lg duit raya utk anak2 buah lg...tp belah aku sepupu2 kecik2 ramai...belah my hubby plak anak2 buahnye xde la ramai pun...setiap kali raya aku takde la gaduh nk balik mana....umah mak aku dn mertua pun dekat....tp tiap kali raya aku dn family aku akan balik kampung...kami akan balik selepas semayang raya...belah my hubby biasanye raya ke-2...bkn apa belah aku ramai umah sedara mara yg nk dikunjung....kalau dh beraya tu dr tghari sampai la mlm baru balik...kalu belah my hubby tak ramai...


thn ni thn pertama aku beraya tanpa atuk...kurang seronok la sikit...rp kalu raya ni time syhdunye time bersalaman...aduh nk thn airmata tak bagi jatuh last2 jatuh gak...sedih woo...

No comments: