Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Monday, August 9, 2010

2 hari lagi.....

mcm mana anda semua dah ganti puasa ke....?lg 2 hari saja kita akan menunaikan rukun islam yang ketiga....berpuasa.....inilah masanya si isteri bangun seawal 4pg untuk menyediakan lauk untuk bersahur.....tidak terkecuali aku....aku xdelah bangun pg nak masak....cuma panaskan lauk malam yang aku dah masak tu.....

cerita pasal sahur...teringat aku pada thn lepas.....selalunya sblm tdo aku mmg dah kunci jam untuk bangun sahur....tp ada satu hari tu aku tak kunci....rasa2 mcm dah kunci....bila terjaga dr tdo....aku rasa mcm dh lama sgt tdo ni....rupa2nya dah siang.....aduh......terlepas untuk bersahur.....aku salahkan my hubby....yang my hubby salahkan aku....tp time tu aku x blh berpuasa....biasalah pompuan.....my hubby la....kesian dia tak bersahur....

harap2 thn ni xdelah terlepas lg.....kena pastikan btl2 dah kunci jam @ blm....kadang2 tu x dgr bunyi....yelah pakai alarm hp je...tp baru2 ni aku ada beli kam loceng.....kuat bunyinya....kalau tak dengar jgk....tak tahulah aku.....

kepada rakan2ku yang dikasihi.....

" SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN "

No comments: