Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Wednesday, August 18, 2010

berbuka puasa...

dh 8 hari kita berpuasa...aku baru 2 kali dapt berbuka puasa bersama my hubby....ari ahad lps dan semalam.....yang selebihnya aku berbuka seorg diri diumah...yelah kdg2 boring gak berbuka sorg2....kalau aku berbuka sorg aku lebih suka beli je kt bazar ramadhan...bknnye aku tak nak berbuka dgn family aku kalu my hubby xde tp aku nk idup berdikari....tp adalah jgk 2 kali aku berbuka dgn family aku...nasib umah mak dkt....

ari ahad lepas aku berbuka mee goreng je...sbbnye my hubby kalau berbuka tak nak mkn nasi....jd masak mee jelah....semalam plak berbuka nasi ayam dan mee rebus....my hubby beli kat MEE REBUS RAMLI di Ipoh...aku teringin plak nk mkn nasi ayamnye.....aku bkn je srh beli nasi ayam je tp laksa pun aku nk....my hubby pun beli la dua2 sekali....tamakkan aku ni....

bila dah berbuka tak larat plak nk mkn laksa tu....last2nye simpan dlm fresh....ari ni baru nk mkn....tak perlulahaku nk pergi bazar lg....kt sini pun ptg je ujan....bila ujan dh tak blh nk pergi....

erm.....ari ni nak berbuka kat mana ye....umah mak ke @ umah sendiri....

No comments: