Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Tuesday, October 12, 2010

Aku plak yg excited....

bln ni mak abah aku cbuk kesana kemari edar kad jemputan kawin adik aku...tggl 17 hari saja lg adik aku akan menamatkan status bujangnye...selama 5 thn diorg b'kwn akhirnye tiba jgk masa mereka...insyaallah...aku tak sabar sbnrnye nk kenduri ni...aku plak yg excitedkan...dah la gotong royong mesti meriah...time aku dulu pun meriah gak...kalu pergi butik pengantin tu aku yg beria2...tgk baju ni tgk baju tu...smpai mak aku ckp aku nk sanding sekali lg ke...

smlm plak pergi beli brg2 kawin...dr kul 10am kuar smpai kul 6pm kat pekan...aduh letih btl...dah la aku yg drive...seb baik ada org support minyak...hehehehe...byk jgk la beli...dgn bnga telurnye,bnga mgganye,paper bag,bnga hiasan bilik...sbnrnye mak sedara aku pun nk kawin bln dpn jd smlm beli la sekali brg2 kawin...pastu beli set bilik tdo...white colour lg...giler kalu tgk perabot ni...

pas2 bwk mak sedara aku amik kad jemputannye...pink colour u...adik plak tema red n black...mggu dpn nk beli brg2 msk plak...start mggu dpn bz la ckit...tp aku tgk adik aku tu steady je...ari sab2 smlm tunang dn bakal mertuanye dtg rmh mak aku anta duit hantaran...hrp b'jln dgn lancar la semuanye nnti...

No comments: