Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Friday, October 1, 2010

3 tahun bersama

aku rasa baru saja aku disatukan dgn my hubby.tp rupanye dh 3 tahun kami bersama.sekejap jekan.selama 3 tahun kami bersama ni kami masih blm d'kurniakan cahaya mata.sedih juga.asal jmpa sedara mara je mesti d'org tnye blm ada anak lg ke.huh...boring btl nk menjawabnya.kdg2 rendah diri pun ada.

my hubby selalu ckp jgn pedulikan kata org.tp yelah jiwa seorg pmpuan halus.cpt terasa.kdg2 tu dh putus asa pun ada.boring tau duk rmh sorg2.my hubby pun blk keje dh lewat mlm.kdg tu smpai tertido tggu my hubby blk.mgkn blm ada rezeki aku lg kan.aku cemburu bila tgk org preggy.kdg2 aku tertnye2 " adakah aku ni tak blh pregnant ".takut jgkan.

aku dgn my hubby prnh jg plan nk amik anak angkat.smpai aku pergi orphancare kat pj utk amik anak angkat.tp permohonan aku d'gantung sbb aku tiada rekod kesihatan.t'paksa la aku buat semua tu.skrg aku dlm proses pemeriksaan.harap2 takde apa2 mslh la.biarla semuanya ok dan normal.tp kalulah ada mslh aku t'paksa la amik anak angkat buat penyeri rmhtgga aku.kdg tu bila dh duk ber2 ni smpai dh takde cerita nk smbg.jd buat hal sendiri la.kalu ada anak takde la boring skrg2nye rmh aku ada jgk la suara bdk.ni kalau nk rmh aku riuh tggu anak buah my hubby blk barulah ruih ckit rmh aku.aku ada jg merungut rmh besar tp suasana sunyi je.my hubby pun kdg rasa boring jg.bila dh boring tu my hubby pun ajak la aku kuar.

cpt la dpt kptsn pemeriksaan tu.dh tak sabar rasanya.

" YA ALLAH KAU BERIKANLAH AKU ZURIAT UTK MENGERATKAN LAGI KASIH SAYANG KAMI " AMIN

No comments: