Blogger Templates

hari bahagia

ConnectedMoms.com Ticker

Sunday, July 18, 2010

LUNCH @ MY HOME

Hari ni aku tak tau nk masak apa...ye la aku ni masaknya setiap hari ahad je...hari2 lain aku jarang masak sebab my hubby balik keje pun dah lambat...keje dia out station je...balik pun dah tgh mlm...hari ni pg2 dah pergi pasar...tp sblm pergi pasar mesti dah tau nk masak apa...kalau tak nnti kat pasar tertnye2 nk masak apa...aku dh ada idea sebenarnya nk masak apa ari ni dr smlm lg...tp nk kena tnya my hubby dulu...my hubby tu seleranya berubah-ubah...

Sampai umah aku pun mula la memasak...my hubby ari ni cabut rumput di halaman...hehehehe...takde la byk menu sgt nk masak ari ni....maklum la makan untuk 2 org je...simple2 je la...

Jeng....jeng....jeng....aku dah siap msk....inilah menunye....

kari ikan tongkol

                                       
kubis goreng
                                                                           

telur dadar
                                                                           

sambal belacan
                                                                           

No comments: